کشف 50 میلیاردی  خودروی سرقتی در کردستان

به گزارش رکنا،فرمانده انتظامی کردستان گفت: ماموران پلیس آگاهی در عملیات‌های مبارزه با انواع سرقت، موفق به انهدام یک باند سرقت خودرو شدند که ارزش خودروهای سرقتی کشف شده از آنها، ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار علی آزادی روز یکشنبه  اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان سقز، پیگیری شناسایی و دستگیری عوامل سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با رصد میدانی در جغرافیای محل جرم و بهره‌گیری از روش های خاص پلیسی، یک انبار اوراق قطعات سرقتی خودرو در یکی از محله‌های حاشیه این شهر شناسایی شد.

فرمانده انتظامی کردستان اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی صاحب انبار را شناسایی و با راهنمایی وی، موفق به شناسایی و دستگیری سه نفر از اعضای یک باند سرقت خودرو شده و با هماهنگی مراجع قضایی این افراد در سقز و دیگر شهرهای اطراف دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سردار آزادی یادآور شد: در تحقیقات تخصصی صورت گرفته، سارقان و ارایه شواهد و مستندات از سوی ماموران به ۳۰ فقره سرقت خودرو از تهران و دیگر استان‌های کشور اقرار و اعتراف کردند که خودروهای مسرقه را در انباری در محدوه شهر سقز اوراق و به تعدادی از مالخران می‌فروختند.

وی تاکید کرد: در همین راستا ۱۲ مالخر نیز شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: کارشناسان ارزش ریالی خودروهای کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 607680 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟