دستگیری سارقان مسلح احشام در استان مرکزی

به گزارش رکنا، کامیار چهری در اراک از دستگیری دو سارق مسلح احشام در عملیات هوشمندانه مأموران انتظامی این پلیس و اعتراف آنان به سرقت 22 رأس احشام در یک فقره سرقت در یکی از روستاهای شهرستان فراهان خبر داد.

وی تصریح کرد: در پی خبر سرقت احشام به صورت مسلحانه در یکی از روستاهای شهرستان فراهان، تیمی تخصصی و مشترک از کارآگاهان پلیس آگاهی بررسی تخصصی این موضوع را پیگیری کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در مراحل تحقیقات تخصصی پلیس، سرانجام اطلاعات و سرنخ‌هایی از دست داشتن دو نفر از سارقان سابقه‌دار در این سرقت به دست آمد که سرانجام با بهره‌گیری از سامانه‌های هوشمند پلیس، سارقان شناسایی و در یک عملیات هدفمند پلیسی دستگیر شدند.

وی گفت: تحقیقات پلیسی و نیز با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده به سرقت 22 راس از احشام در یک فقره سرقت مسلحانه از یکی از روستاهای شهرستان فراهان اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان مرکزی افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

چهری همچنین از کشف 30 هزار لیتر بنزین، خارج از عرضه شبکه ملی خبر داد و گفت: کشف 30 هزار لیتر بنزین خارج از عرضه شبکه ملی، در عملیات توقیف یک دستگاه کامیون در شهرستان شازند کشف شد.

وی تصریح کرد:‌ با ادامه طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق سوخت، مأموران انتظامی شهرستان شازند در هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی اظهار داشت: مأموران در بازرسی از کامیون مذکور موفق به کشف 30 هزار لیتر بنزین خارج از عرضه شبکه ملی و فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی شدند.

چهری با اشاره به انتقال سوخت کشف شده به شرکت ملی و پخش فرآورده‌های نفتی این شهرستان، افزود: راننده خودرو در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 607135 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟