25 نفر از کادر اورژانس خراسان‌جنوبی کرونایی شدند

به گزارش رکنا، معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان خراسان‌جنوبی گفت: ۲۵ نفر از نیروهای مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان‌جنوبی به کرونا مبتلا شده‌اند.

 علیرضا عباسی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲۵ نفر از نیروهای مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان‌جنوبی به کرونا مبتلا شده‌اند.

وی افزود: علاوه بر این نیرو‌هایی در اورژانس هستند که ممکن است علائمی داشته باشند، اما چون آزمایش انجام نداده‌اند جزو این افراد قرار نگرفتند بنابراین آمار مبتلایان در بین نیرو‌های اورژانس بیشتر است.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بیشترین مبتلایان به کرونا در شهر‌های خوسف و بیرجند بودند، تصریح کرد: از این ۲۵ نفر مبتلای قطعی همه بهبود یافته‌اند و تنها دو نفر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

عباسی عنوان داشت: نیرو‌های اورژانس در خط مقدم جبهه سلامت قرار دارند و چون جزو اولین افرادی هستند که بر سر بالین بیماران مبتلا به کرونا که هنوز ابتلایشان مشخص نیست حاضر می‌شوند.

وی تجهیزات حفاظت فردی برای کادر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان را کافی دانست و گفت: خوشبختانه با کمک مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و گاهی کمک خیران تجهیزات لازم برای اورژانس خریداری و در اختیار نیرو‌ها قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 606799 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟