انهدام باند حرفه‌ای سند نمره در نجف آباد

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمدحسین باباکلانی فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد اظهار داشت: پس از تماس فردی با سامانه ۱۱۰ پلیس و اعلام سرقت یک دستگاه سواری پژو پارس متعلق به او، بلافاصله پرونده در دست ماموران پلیس آگاهی شهرستان "نجف آباد" قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از انجام یکسری کار‌های تخصصی و اقدامات خاص متوجه شدند خودرو در یک منزل مسکونی پارک شده است که هماهنگی‌های لازم برای ورود به آن منزل انجام شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از منزل ۲ خودرو که سند نمره شده بودند، سواری پارس مسروقه، ۱۰ جفت پلاک تکه تکه شده خودرو، ۶ دستگاه ecu سواری پژو، مقداری وسایل خودرو، ابزاری که از آنان برای سندنمره کردن استفاده می‌کردند، ۳ گرم تریاک و ۳ گرم شیره تریاک کشف شد.

دستگیری 3 سارق حرفه ای در نجف آباد

سرهنگ باباکلانی ادامه داد: در ارتباط با این پرونده ۳ سارق حرفه‌ای که پس از سرقت خودرو اقدام به سند نمره و تغییر هویت خودروی شهروندان می‌کردند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اشاره به اینکه این پرونده برای بررسی و روشن شدن دیگر ابعاد آن و سرقت‌های احتمالی دیگر مفتوح است از شهروندان خواست، حتما خودروی خود را به تجهیزات پیشگیری از سرقت مجهز کنید و از پارک آن در مناطق خلوت و تاریک خودداری کنید و هر موضوع مشکوک را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهید تا اقدامات قانونی لازم انجام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 606479 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟