کشف 100 هزار ماسک غیر بهداشتی قاچاقی از غرب کشور

به گزارش رکنا، سروان مهدی کیاشمشکی در توضیح این خبر اظهار کرد: در رصدهای اطلاعاتی به دست آمد که فردی با استفاده از اتوبوس‌های مسافربری بسته‌هایی از ماسک را از استان سنندج به تهران منتقل و در انباری پایانه غرب دپو و جمع آوری کرده است که بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مأموران کلانتری پایانه غرب قرار گرفت.

وی بیان داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد بسته بندی‌های انجام شده به صورت غیر بهداشتی بوده و در صورت توزیع آن در بازار مصرف، سلامت شهروندان به مخاطره می‌افتد.

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب ابراز داشت: مالک محموله شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستگیری متهم و بازرسی از انباری اخذ شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیمی از مأموران روز گذشته موفق شدند ضمن دستگیری متهم تعداد ۱۰۰ هزار ماسک غیر بهداشتی را کشف و متهم به همراه محموله کشف شده به کلانتری انتقال دادند.

سروان کیاشمشکی افزود: متهم در بازجویی اولیه اظهار کرد قصد داشته ماسک‌های غیر بهداشتی را با استفاده از پیک‌های باربری در بازار مصرف به قیمت واقعی توزیع کرد.

وی به شهروندان تاکید کرد: ماسک مورد نیاز خود را داروخانه و در صورت لزوم از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 606333 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟