کشف 2 تن چوب قاچاق در تویسرکان

به گزارش رکنا، محمد معصومی  از دستگیری ۱۶ سارق طی یک هفته در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان، دستگیری سارقان به صورت ویژه با تشکیل تیم‌های عملیاتی در راستای اجرای طرح مبارزه با سرقت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و پلیس آگاهی سارقان را طی یک هفته شناسایی و با هماهنگی قضایی آن‌ها را دستگیر کردند افزود: پس از تحقیقات فنی و پلیسی، سارقان به انجام سرقت‌های مختلف اعتراف کردند، سپس محل‌های سرقت توسط سارقان بازسازی و مقداری از وسایل مسروقه نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه دستگیری سارقان به صورت جداگانه بود که در زمینه‌های سرقت از منزل، مغازه، اماکن خصوصی، لوازم داخل خودرو، باغات کشاورزی و... مرتکب جرم شدند گفت: در بازجویی‌های مشخص شد که سارقان اهل شهرستان و با قصد سرقت‌های متعدد ورود کردند که دستگیر می‌شوند.

وی با اشاره به تحویل وسایل مکشوفه با احراز مالکیت به مالباختگان خاطرنشان کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به دادسرای شهرستان تویسرکان معرفی شدند.

معصومی با تاکید بر انجام اقدامات پیشگیرانه پلیس، از شهروندان خواست با توجه به هشدارهای پلیسی و استفاده از تجهیزات ایمنی هر گونه خبر و اطلاعی از مجرمان یا زندانیان آزاد شده را به پلیس اطلاع دهند.
وی در بخش دیگر از سخنانش از کشف بیش از دو تن چوب قاچاق در تویسرکان خبر داد.

وی گفت: ماموران پاسگاه نیروی انتظامی سید شهاب در گشت‌زنی‌های هدفمند خود در حوزه استحفاظی به یک دستگاه نیسان آبی رنگ حامل چوب مشکوک و خودرو را مورد بررسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه با هماهنگی به عمل آمده با مقام قضایی خودرو به یگان انتظامی انتقال داده شد که در بازرسی آن دو تن چوب قاچاق فاقد هر گونه مجوز از خودرو نیسان کشف شد اظهار کرد: طبق نظر کارشناسان مربوطه چوب‌های مکشوفه از نوع کالیپتوس به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به دستگیری دو نفر در خصوص قاچاق دو تن چوب خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 606008 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟