سازش3 پرونده مهم در شورای حل اختلاف شهرستان زاهدان

به گزارش رکنا، حجت الاسلام حمید رضا بندانی اظهار کرد: در هفته گذشته سه پرونده مهم با تلاش اعضای شورای حل اختلاف شماره ۴ زاهدان به سازش ختم شد.

وی افزود: دو فقره از این پرونده ها مطالبه وجه و مطالبه خسارت و یک فقره پرونده ضرب وجرح کیفری ارسالی از دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان بود که با تلاش اعضای شورای حل اختلاف شهرستان زاهدان به سازش ختم شد.

بندانی ضمن قدردانی از تلاش اعضای شورای حل اختلاف شماره ۴ شهرستان زاهدان در این زمینه گفت: تلاش اعضای شورای حل اختلاف در سازش پرونده های ارجاعی بسیار ارزشمند است و نتایج خوبی را برای جامعه به دنبال داشته است.

رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان از فعالیت کانون بسیج حقوقدانان شوراهای حل اختلاف در مجتمع مرکزی شهرستان زاهدان خبر داد و گفت: خدمات مشاوره بسیار خوبی در این مرکز به مراجعه کنندگان ارایه می‌شود به گونه ای که در ماه گذشته ۵۰ مورد مشاوره خاص توسط مشاورین مربوطه در زمینه های مختلف به مراجعه کنندگان ارایه شده است.

بندانی ادامه داد: در سه ماهه دوم امسال تاکنون 250 فقره پرونده با موضوعات الزام به تمکین، طلاق به درخواست زوجه، مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت، حضانت، استرداد طفل و طلاق توافقی در کانون بسیج شوراهای حل اختلاف زاهدان رسیدگی و مختومه شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 606007 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟