کلاهبرداری با راه‌اندازی سایت جعلی فروش خودرو در ایلام

به گزارش رکنا، سرهنگ "علی جمالی" رئیس پلیس فتا ایلام در این خصوص گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس و طرح شکایت مبنی بر اینکه مبلغ 90 میلیون ریال از وی کلاهبرداری شده است، پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.

وی افزود: با تحقیقات مقدماتی از شاکی مشخص شد که شاکی مبلغ مورد نظر را جهت خرید خودرو با ورود به درگاه بانکی یک سایت پرداخت کرده است.

سرهنگ "علی جمالی" ادامه داد: بررسی‌ها نشان داد که سایت و درگاه بانکی سایت جعلی بوده و شناسایی متهمان در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول بیان داشت: با انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیسی ، متهم در یکی از استان‌های مرکزی مورد شناسایی قرار گرفت و پس از عودت مبلغ کلاهبرداری به حساب شاکی پرونده جهت ادامه روند رسیدگی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

رئیس پلیس فتا ایلام توصیه کرد: شهروندان اخبار ثبت نام و خرید خودرو را از منابع رسمی دنبال کنند و به آدرس‌هایی که از سوی شرکت‌های خودرو سازی برای ثبت نام اعلام می‌شود، مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات و واریز وجه اقدام کنند.

سرهنگ جمالی اظهار کرد: از عموم مردم درخواست داریم در صورت داشتن هرگونه سوال و گزارشی از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی با همکاران ما درارتباط باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 605959 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟