هلاکت 4 سوداگر مرگ در ایرانشهر

به گزارش رکنا، سردار "عبدالله حسنی"  با اعلام این خبر، اظهارداشت: با اقدامات و پیگیری های تخصصی و اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان، سرنخ هایی از انتقال یک محموله سنگین مواد در شرق کشور به دست آمد.

وی افزود: پس از بررسی های دقیق و فنی ماموران مبارزه با موادمخدر استان سمنان و تجمیع اطلاعات به دست آمده، هماهنگی های لازم با پلیس سیستان و بلوچستان برای اجرای عملیات صورت گرفت.

کشف 911 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به هدایت اطلاعاتی و لحظه به لحظه تیم های عملیاتی از سوی ماموران کارکشته پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان، تصریح کرد: سوداگران مرگ که با دو دستگاه سواری این محموله را حمل می کردند در میدان امام حسین(ع) شهرستان ایرانشهر، شناسایی شدند.

سردار حسنی ادامه داد: قاچاقچیان به محض مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند که با واکنشی به هنگام و مناسب از سوی ماموران انتظامی مواجه شدند؛ در این درگیری مسلحانه و سنگین، با شلیک دقیق ماموران انتظامی هر چهار قاچاقچی مواد به هلاکت رسیدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف 911 کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروهای سوداگران مرگ خبرداد و گفت: علاوه بر این، دو دستگاه خودروی سواری توقیف و دو قبضه سلاح کلاش و تعداد قابل توجهی مهمات مربوط به آن نیز کشف شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 605950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟