دستگیری 3 سوداگر مرگ در مازندران

به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستان‌های نوشهر و چالوس، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ماموران موفق شدند متهمان را که با ۳ دستگاه خودرو اقدام به تهیه وتوزیع موادمخدر می‌کردند، شناسایی کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران گفت: با شناسایی متهمان و خودرو‌ها ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان‌های چالوس و نوشهر در عملیاتی مشترک ۳ دستگاه خودروی متهمان را حین تردد متوقف کردند.

کشف 70 کیلو گرم تریاک در مازندران

او افزود: در بازرسی از خودروی متهمان بیش از ۴۰ کیلوگرم تریاک کشف شد و در این خصوص ۳ متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ ثقفی گفت: در همین خصوص با شناسایی یک دستگاه خودرو حامل موادمخدر در محور هراز ، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان آمل در عملیاتی مشترک موفق شدند، بیش از ۳۰ کیلوگرم تریاک از داخل این خودرو کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران با اشاره به دستگیری متهم در این خصوص از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 605797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟