کمک 340 میلیون ریالی دو هیئت برای آزادی زندانیان/40 نفر آزاد شدند

به گزارش رکنا، اسلام افشون  با بیان اینکه این طرح در دهه اول محرم به اجرا درآمد و با مبالغ جمع آوری شده از سوی هیئت‌های مذهبی، ۴۰ نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد آزاد شدند، اظهار داشت: این پویش همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: همزمان با سالروز شهادت امام زین العابدین (ع)، حسینیه گازرگاه یزد مبلغ ۱۲۲ میلیون ریال به ستاد دیه استان یزد اهدا کرد.

افشون با بیان اینکه حسینیه گازرگاه یکی از قدیمی‌ترین حسینیه‌ها و تکایای یزد است که در بافت تاریخی این شهر واقع شده است، افزود: در این حسینیه از قدیم تاکنون در ایام محرم و سوگواری مراسم روضه خوانی برگزار می‌شد.

وی ادامه داد: در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا، در این حسینیه مراسم روضه خوانی برگزار نشد و اعضای این حسینیه تصمیم گرفتند مبلغ برگزاری این مراسم را به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اهدا کنند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد همچنین از کمک ۲۲۰ میلیون ریالی هیئت عزاداران حسینی عاشقان نینوا به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد خبر داد و گفت: این اقدام به مناسبت سالروز شهادت امام سجاد (ع) انجام شد.

افشون یادآور شد: طرح هر هیئت آزادی یک زندانی طرحی از سوی ستاد دیه استان است که با هدف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، اداره کل زندان‌های استان و خانه صلح و اندیشه یزد برگزار می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 605736 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟