دستگیری کلاهبردار 100 میلیاردی لیزینگ خودرو در شهریار

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری فردی که در پوشش فروش خودرو از شهروندان ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، توسط کارآگاهان پلیس شهریار خبر داد. به گزارش رکنا ، سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در پی شکایت افرادی مالباخته مبنی بر اینکه فردی در پوشش نمایندگی یکی از شرکت‌های فروش و عرضه خودرو، از آن‌ها کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهریار قرار گرفت.

وی بیان کرد: مالباختگان پس از حضور در پلیس آگاهی در اظهارات خود به کارآگاهان تیم مبارزه با کلاهبرداری گفتند که همه آن‌ها با پرداخت وجوه مختلف برای ثبت نام اولیه، قصد خرید خودرو از شرکت را داشتند که پس از مدتی، فرد مسؤول متواری شده بود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و نیز سرنخ‌های به جامانده موفق شدند متهم پرونده را شناسایی و طی عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سردار خانچرلی با بیان اینکه متهم قصد فرار به خارج از کشور را داشت، گفت: وی در تحقیقات پلیسی ضمن اعتراف به جرم خود، خودش را از کارمندان قراردادی شرکت معرفی کرد که با جعل اوراق مربوط به شرکت، پس از جلب اعتماد مال باختگان از آن‌ها ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

وی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد و تحقیقات در این رابطه از سوی پلیس ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 605431 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟