بیش از 47 میلیارد ریال کالای قاچاق در کردستان کشف شد

به گزارش رکنا،  فرمانده انتظامی کردستان روز دوشنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی این استان در ۲ عملیات جداگانه موفق به کشف یک هزار و ۲۰۰ عدد کارتخوان و ۱۳ هزار و ۲۴۷ عدد انواع لوازم بهداشتی قاچاق شدند.

سردار علی آزادی اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان سقز یک دستگاه خودروی سمند در محور سقز - دیواندره شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی خودروی مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن یک هزار و ۲۰۰ دستگاه کارتخوان قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: همچنین در عملیات دیگری ماموران یگان امداد دیواندره نیز با شناسایی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ طی هماهنگی با مراجع قضایی آن را متوقف و در بازرسی از آن ۱۳ هزار و ۲۴۷ عدد انواع لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف و فرد متخلف را پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل دادند.

۵۵ دستگاه تلویزیون قاچاق در مرزهای کردستان کشف شد

فرمانده مرزبانی کردستان نیز گفت: پست‌های کنترل و مراقبتی این فرماندهی در هنگ مرزی بانه و مریوان حین کنترل نوار مرزی با چند متجاوز حامل بار قاچاق که قصد ورود غیرقانونی به کشور را داشتند، مواجه شدند.

سردار علیرضا مرزبانی با بیان اینکه مرزبانان بلافاصله با اخذ موضع مناسب و کمین در مسیر قاچاقچیان و دستور ایست، عرصه را بر آنها تنگ کردند، افزود: ۲ قاچاقچی در این رابطه دستگیر و مرزبانان در پاکسازی محل ۵۵ دستگاه انواع تلویزیون ال ای دی به ارزش ۱۳ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال متعلق به قاچاقچیان را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی کردستان اظهار داشت: با تلاش و جدیت مرزبانان، با تردد قاچاقچیان و عابران غیرمجاز مقابله و هرگونه اقدام غیرقانونی از طرف قانون شکنان برخورد کرده و این افراد بدانند اقدامات خلاق قانون آنها واکنش شدید مرزبانان را در پی خواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 605369 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟