تصادف پژو و پراید ۷ کشته و ۴ زخمی برجای گذاشت

به گزارش رکنا ، سید‌محمد صابری اظهار داشت: برخورد خونین دو خودرو سواری پژو و پراید بعداز ظهر امروز در کرمان 11 کشته و مصدوم بر جای گذاشت.

وی در تشریح جزئیات این حادثه ترافیکی عنوان کرد: ساعت 14:34 دقیقه بعدازظهر امروز دو خودرو پژو و پراید در حوالی کیلومتر 17 جاده قدیم کرمان ماهان با هم برخورد می‌کنند که بر اثر این حادثه 7 نفر به‌دلیل شدت جراحات وارده در دم جان باختند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از مصدوم شدن 4 نفر از سرنشینان این خودروها خبر داد و افزود: 4 تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام و بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی مصدومان را با آمبولانس به بیمارستان‌ های شهید باهنر و افضلی‌پور در شهر کرمان منتقل کردند.

وی با بیان اینکه خودرو پژو حامل اتباع افغانستانی غیرمجاز بوده که سرعت بسیار زیادی داشته است گفت: 6 نفر از جان باختگان و 3 نفر از مصدومان این حادثه تبعه افغانستان هستند.

صابری با اشاره به اینکه متاسفانه یک نفر از افراد جان باخته کودک حدودا 11 ساله است تصریح کرد: یک نفر از مصدومان نیز تبعه ایران است که به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی حوزه کرمان عنوان کرد: مصدومان شامل یک مرد تبعه ایران، یک زن و 2 کودک تبعه افغانستان هستند که در رده سنی 7 تا 50 سال قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 605203 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟