دستگیری کلاهبرداران 80 میلیارد ریالی در زنجان

به گزارش رکنا، سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در پی مراجعه مسئول باربری سلطانیه مبنی بر بارگیری یک هزار و ۵۳۰ کارتن سیگار به ارزش ۸۰ میلیارد ریال توسط راننده یک دستگاه کامیون و سرقت بار و فروش آن به شخصی دیگر رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان سلطانیه قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات ویژه و علمی خودروی کامیون مورد استفاده در حمل و جابجایی سیگار در یکی از بیابان‌های پایتخت بلاصاحب کشف و به پارکینگ انتقال داده شد.

دستگیری کلاهبردارن حرفه ای در زنجان

این مقام ارشد انتظامی استان زنجان ادامه داد: پس از تلاش‌های شبانه روزی و با بهره گیری از تجهیزات پلیسی و علمی، ضمن شناسایی یکی از توزیع کنندگان عمده محصولات دخانی در شرق استان تهران با همکاری وی نفرات دخیل در امر حمل و جابجایی و و فروشنده سیگار‌های سرقت شده شناسایی و با همکاری پلیس آگاهی پایتخت دستگیر و به بزه انتصابی اعتراف کرد.

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه عامل اصلی کلاهبرداری یک تبعه افغانی و فاقد مدارک هویتی بوده که با وعده‌های پوشالی به عده‌ای نسوان، ضمن خرید خودرو به نام آنان و استفاده از مدارک هویتی آنان در افتتاح، برداشت و جابجایی وجه اقدامات مجرمانه خود را انجام می‌داد، گفت: این متهم دستگیر و با صدور قرار ۱۷۰ میلیارد ریال روانه زندان مرکزی شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 605132 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟