کشف 3800 قلم لوازم خانگی قاچاق از حیاط یک مدرسه+ جزئیات

به گزارش رکنا، سرهنگ علی ولی پور گودرزی در تشریح خبر کشف کالای قاچاق در حیاط یک مدرسه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو مقادیر زیادی لوازم آشپزخانه در حیاط مدرسه ای در حوالی خیابان فدائیان اسلام، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: در رصد اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، مشخص شد که دو نفر از قاچاقچیان کالا لوازم خانگی را در حیاط مدرسه ای جمع آوری کرده اند که هویت مالکان و محل دقیق آنها شناسایی شد و نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از داخل مدرسه اخذ شد.

کشف لوازم قاچاق در مدرسه ای در تهران

این مقام انتظامی با بیان اینکه تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب این پلیس به نشانی اعلامی اعزام شدند، گفت: در بازرسی از داخل مدرسه 3 هزار و 877 قلم لوازم خانگی فاقد مجوزهای گمرکی و فاکتور خرید کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 30 میلیارد ریال برآورد و کلیه اموال کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران انتقال یافت.

به گفته سرهنگ گودرزی در این رابطه 2 متهم دستگیر و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 604954 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟