دستگیری 1554 سوداگر مرگ در چهارمحال و بختیاری از ابتدای سال

به گزارش رکنا،جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری 918 عملیات پلیسی در جهت مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته که منجر به کشف یک تن و 762 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری یک هزار و 554 نفر شده است.

 عبدالرضا قاضی‌زاده عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: ماموران انتظامی استان در سال جاری موفق به کشف یک تن و 762 کیلو و 196گرم انواع مواد مخدر شده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از این میزان یک تن و 625 کیلو و 95 گرم کشفیات مربوط به محورهای مواصلاتی و 137 کیلو و 101 گرم کشفیات مناطق آلوده استان است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 918 عملیات پلیسی در جهت مبارزه با مواد مخدر در استان صورت گرفته که در این راستا یک هزار و 554 نفر دستگیر شدند که از این تعداد 267 نفر آن‌ها خرده‌فروش مواد مخدر، 80 نفر معتاد متجاهر بوده‌اند.

قاضی‌زاده اضافه کرد: در سال جاری 16 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری منهدم و 69 دستگاه خودروی سواری و سه دستگاه موتور سیکلت توقیف و 16 باب از اماکن آلوده به تهیه، توزیع و استعمال مواد مخدر پلمب شدند.

وی با اشاره به قیمت مواد مخدر در استان اظهار داشت: درحال حاضر میانگین قیمت تریاک در استان هر کیلو 4 میلیون تومان و هر گرم 5 هزار و 300 تومان است و میانگین قیمت هروئین هر کیلو 46 میلیون 600 هزار تومان است و هر گرم 83 هزار تومان است و میانگین قیمت شیشه در استان هر کیلو 40 میلیون تومان و هر گرم 77 هزار تومان است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: افزایش میل به مصرف مواد مخدر صنعتی و افزایش میزان خشونت قاچاقچیان مواد مخدر و مقاومت در برابر پلیس از جمله تهدیدات بررسی شده است.

وی تاکید کرد: این استان دارای جمعیت جوان و جویای کار است که به دلیل نبود شغل به سایر استان‌ها از جمله استان‌های جنوبی مسافرت کرده و در نبود کنترل و نظارت خانواده‌ها دچار معضل اعتیاد می‌شوند و این از عوامل مهم اعتیاد جوانان استان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 604805 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟