ناکامی قاچاقچی تریاک با اشراف اطلاعاتی پلیس گلستان

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد سعید فاضل دادگر اظهارکرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از سوداگران مرگ در شهرستان یزد شدند.

وی تصریح کرد: طی بررسی های تخصصی ماموران مشخص شد، متهم مقادیر زیادی مواد مخدر را در منزلش جاساز کرده که بلافاصله مراتب به پلیس آن شهرستان اطلاع داده شد.

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی و طی عملیاتی موفقیت آمیز در بازرسی از منزل متهم ۳۲۷ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

وی گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس، به جاساز ۱۳۵ کیلوگرم تریاک در قسمت دیگری از منزلش اعتراف کرد که ماموران در بازرسی مجدد موفق به کشف آن شدند.

دادگر با اشاره به کشف ۴۶۲ کیلوگرم تریاک در مجموع این دو عملیات، خاطرنشان کرد: در این راستا یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر، زمینه ساز بسیاری از جرایم و آسیب های اجتماعی بوده و مشکلات فراوانی برای خانواده ها بوجود می آورد لذا پلیس با تمام توان با سوداگران مرگ مقابله خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 604713 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟