واژگونی پاترول با یک کشته در جاده صعب العبور ایلام

به گزارش رکنا، رئیس پلیس راه استان ایلام از وقوع یک فقره حادثه واژگونی خودروی پاترول در جاده های صعب العبور حوالی غار زینگان و فوت یکی از سرنشینان این خودرو خبر داد.

سرهنگ "رضا همتی زاده"  اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره واژگونی خودروی پاترول در در جاده های کوهستانی اطراف غار زینگان صالح آباد موضوع در دستور کار عوامل پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس راه استان ایلام افزود با توجه به صعب العبور بودن مسیر منتهی الیه به محل حادثه با تلاش بی وقفه عوامل امدادی و پلیس راه، راننده و چهار سرنشین خودروی حادثه دیده را به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی گفت: در حین انتقال مجروحان حادثه به مراکز درمانی یکی از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

وی تصریح کرد: طی بررسی های به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس راه، مسیر تردد خودروی حادثه‌دیده ، خاکی و صعب‌العبور و فاقد هرگونه تردد خودروی بوده و این حادثه از شمول تصادفات خارج است.

سرهنگ همتی زاد در پایان از مردم خواست از تردد در جاده های غیر ایمن و کوهستانی با هرگونه خودرو جداً خودداری کنند تا شاهد این گونه حوادث ناگوار نباشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 604429 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟