توقیف 4 خودروی باری قاچاق در ماهشهر

به گزارش رکنا ، جانشین فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف چهار خودروی باری سبک و سنگین و کشف بیش از ۶ میلیارد کالای قاچاق در محور هندیجان - ماهشهر خبر داد.

سرهنگ یدالله شرفی اظهار کرد: مأموران پایگاه دریابانی ماهشهر در نتیجه ساعت‌ها کار اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال کالای قاچاق از بنادر شهرستان ماهشهر به وسیله خودروهای باری، آگاه شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران بلافاصله وارد عمل شدند و در چند رشته عملیات، دو کامیون و دو وانت پراید و ال نود حامل کالای قاچاق را در محورهای مواصلاتی هندیجان - ماهشهر- بندر امام خمینی، شناسایی و متوقف کردند.

وسایل قاچاق 4 خودرو در ماهشهر چه بود؟

جانشین فرماندهی مرزبانی خوزستان تصریح کرد: در بازرسی دقیق از خودروهای توقیف شده بیش از یک هزار و ۳۹۰ عدد قالب، سیم بکسل، حمایل قالب، تسمه و کمربند مهار، ۲۰ عدد جلیقه چتر نجات، ۸۷۰ قطعه لوازم یدکی خودرو، ۲۸۵ عدد ظروف آشپزخانه، ۵۹۰ عدد چراغ لامپ، ۱۰۰ عدد پانچو و ۱۹ هزار و ۵۰۰ قطعه لوازم افشانه نظامی از قبیل درب افشانه، قوطی و موتور افشانه که همگی قاچاق بدون مجوز بارگیری شده بودند، کشف شد.

سرهنگ شرفی در پایان با اشاره به دستگیری ۴ متهم در این رابطه، بیان کرد: کارشناسان ارزش محموله‌های کشف شده را بیش از ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده اولیه تحویل مراجع قانونی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 604273 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟