سارق خودرو با شلیک گلوله پلیس تهران زمینگیر شد

به گزارش رکنا،  سرهنگ کارآگاه "سعدالله گزافی" در تشریح این خبر گفت : ساعت 3 بامداد هفدهم شهریور کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی در محدوده خیابان کمیل به یک دستگاه خودروی پراید مظنون می شوند که با استعلام شماره پلاک خودرو از سامانه پلیس برای کارآگاهان مسروقه بودن خودرو محرز می شود .

وی افزود : با هماهنگی مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی کارآگاهان با رعایت جوانب احتیاط به خودروی مسروقه دستور ایست می دهند که راننده بدون توجه به فرمان پلیس با افزایش سرعت فرار می نماید .

سرهنگ گزافی بیان داشت : راننده خودروی مسروقه در ادامه به صورت خلاف جهت وارد بزرگراه یادگار امام(ره) شده که افسراکیپ جهت جلوگیری از فرار و خسارت های احتمالی با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی می نماید که راننده خودروی مسروقه همچنان به سرعت خود افزوده و وارد بزرگراه نواب می شود .

این مقام انتظامی گفت : با درایت اعضای اکیپ مسیر خودروی مسروقه مسدود می گردد و با سرعت عمل کارآگاهان سارق دستگیر می شود .

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت : سارق در بدو دستگیری به کارآگاهان گفت خودرو را پانزدهم شهریور در محدوده کلانتری 142کن سرقت نموده که پرونده برای رسیدگی قضایی در اختیار معاونت مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی قرار گرفت .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 604037 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟