کشف 50 فقره سرقت لوازم خودرو توسط پلیس تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" در تشریح این خبر گفت: یازدهم مرداد ماموران کلانتری 106 نامجو حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پراید مشکی رنگ که سرنشین آن در حال بازکردن صندوق عقب یک دستگاه خودروی پارک شده بود مظنون می شوند که با نزدیک شدن خودروی پلیس راننده و سرنشین پراید از محل متواری می شوند.

این مقام انتظامی بیان داشت : با تعقیب و گریز صورت گرفته نهایتا ماموران با شلیک 2 تیر موفق می شوند خودرو پراید را متوقف و راننده آن به نام اصغر را دستگیر و متهم دیگر نیز متواری می شود که در این راستا پرونده ای با موضوع سرقت داخل خودرو تشکیل و به دستور دادیار دادسرای ناحیه 15 تهران پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت خودرو قرار می گیرد .

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران افزود : در گام نخست تحقیقات پلیسی، کارآگاهان با بررسی سوابق متهم دستگیر شده به دست می آورند که سابقه دار بوده و چند فقره سابقه زندان به جرم سرقت دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در ادامه تحقیقات پلیسی به 50 فقره سرقت داخل خودرو با همکاری همدستش اعتراف می کند، گفت: متهم در ادامه بازجویی اظهار داشت، تمامی سرقت ها را با همدستی کامران که در روز دستگیری متواری شده انجام داده ام . در سرقت به خاطر دست فرمان خوبی که داشتم نقش راننده را بر عهده می گرفتم و کامران نیز با توانایی خوبی که در تخریب قفل های خودرو را داشت آنان را تخریب و اموال سرقتی را به فردی به نام ابراهیم می فروختیم.

کارآگاه دستخال با بیان اینکه کارآگاهان در ادامه عملیات پلیسی مالخر اموال سرقتی را دستگیر کردند، گفت: مالخر اموال سرقتی در همان بدو دستگیری به خرید اموال مسروقه به ارزش 100 میلیون تومان اعتراف کرد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی گفت: هر دو متهم با دستور قضائی در اختیار این پایگاه برای کشف سایر جزئیات پرونده و دستگیری متهم فراری قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 604035 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟