انهدام باند سارقان خانه در تهران / اعتراف به 7 فقره دزدی

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "بهزاد اختیاری" در تشریح این خبر گفت: نهم اردیبهشت ماه یکی از شهروندان در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کرد، منزلش مورد دستبرد سارقان قرار گرفته است و با حضور ماموران کلانتری 133 شهرزیبا اظهارات شاکی اخذ و پرونده ای با موضوع سرقت منزل تشکیل می شود .

وی افزود: پرونده به دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارسال می شود و در گام اول تحقیقات کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل به محل وقوع جرم رفته و با پایش جغرافیای محدوده سرقت متوجه می شوند سرقت توسط اعضای یک باند سابقه دار به سرکردگی شهرام صورت گرفته است.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بیان داشت : با تجمیع سرنخ های بدست آمده کارآگاهان موفق می شوند سایر اعضای باند را شناسایی و با شناسایی مخفیگاه آنان در م حله تهران پارس نتیجه تحقیقات انجام شده را به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری شهرام و سایر اعضای باند را اخذ می کنند.

سرهنگ اختیاری در ادامه گفت: چهارم مرداد ماه کارآگاهان به مخفیگاه متهمان در محله تهرانپارس اعزام و موفق می شوند شهرام و سایر اعضای باند را دستگیر کنند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی انگشتر طلا، تلفن همراه، ساعت مچی و همچنین یک دستگاه خودروی اپتیما که به گفته شهرام از فروش اموال مسروقه خریداری شده بود کشف شد.

وی ابراز داشت: شهرام در بازجویی به کارآگاهان گفت : پس از آزادی از زندان برای تامین مخارج زندگی با همراهی 4 تن از بستگان و دو نفر از دوستانم تشکیل باند سرقت منزل دادم و تا کنون 5 فقره سرقت منزل انجام داده ایم .

این مقام انتظامی در پایان گفت : با اعتراف صریح متهمان به جرم سرقت پرونده به دادسرای مربوطه ارسال و به دستور مرجع قضائی متهمان برای کشف سایر سرقت ها و انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 604034 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟