وقوع آتش‌سوزی در 115 هکتار اراضی چهارمحال و بختیاری

به گزارش رکنا، حسن عسگری از وقوع هفت فقره آتش‌سوزی گسترده به مساحت 115 هکتار از ابتدای سال تاکنون در اراضی ملی استان خبر داد و گفت: این میزان آتش‌سوزی با تلاش مأمورین یگان حفاظت اطفاء شد.

جانشین فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین امسال 20 مورد آتش‌سوزی جزئی در 9.41 هکتار از اراضی استان رخ داده که با مشارکت مردم و جوامع محلی خاموش شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال هیچ‌ اعتباری از مدیریت بحران استان به پیشگیری از وقوع حریق اختصاص داده نشده است، عنوان کرد: شهرستان‌های لردگان، بروجن، اردل، کوهرنگ و کیار در معرض بیشترین آسیب از آتش‌سوزی‌های امسال بودند.

عسگری اضافه کرد: امسال 90 نفر نیروی شرکتی به علاوه 20 نفر از نیروهای یگان حفاظت جهت گشت و مراقبت در همه شهرستان‌ها آماده‌باش هستند.

وی افزود: این تعداد با توجه به اعتبارات موجود است و اگر می‌توانستیم از نفرات بیشتری استفاده کنیم صددرصد نتیجه بهتری حاصل می‌شد.

جانشین فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان گفت: با توجه به خنک شدن هوا پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال آتش‌سوزی دیگری نداشته باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 604022 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟