2 جوان تهرانی به جرم سرقت لوازم خودرو دستگیر شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ "مجتبی شمس بیرانوند" گفت: ماموران کلانتری 111 هفت‌چنار هنگام انجام ماموریت 2 موتور سوار با یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک روبه رو می شوند و مشاهده می کنند ترک نشین موتورسیکلت با تخریب شیشه یک دستگاه خودرو سواری پژو پرشیا سفیدرنگ در حال سرقت لوازم صوتی خودرو است.

وی بیان داشت: بلافاصله ماموران برای دستگیری سارقان وارد عمل شده ولی متهمان به محض مشاهده ماموران سوار بر موتورسیکلت شده و از محل متواری می شوند.

رئیس کلانتری جامی توضیح داد: عملیات تعقیب و گریز متهمان توسط ماموران کلانتری هفت چنار آغاز و ماموران کلانتری طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی از کلانتری 129 جامی در خواست نیروی کمکی کردند که در نهایت با همکاران تیم های اعزامی موتورسیکلت سارقان متوقف می شود.

کشف 100 فقره سرقت لوازم خودرو در تهران

وی با اشاره به اینکه ماموران هر دو کلانتری موفق شدند متهمان را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند، گفت: هر 2 متهم به کلانتری جامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در استعلام های انجام شده مشخص شد که موتورسیکلت متهمان مسروقه بوده و سابقه ثبت سرقت دارد، تصریح کرد: در رصد های پلیسی به دست آمد، موتورسیکلت سرقتی 20 روز پیش از شمال تهران به سرقت رفته است.

سرهنگ بیرانوند با بیان اینکه متهمان به مصرف مواد مخدر اعتیاد دارند و ساکن استان های غربی همجوار استان تهران هستند، ابراز داشت: آنها اظهار داشتند، روزانه به شهر تهران مراجعه و پس از سرقت لوازم و محتویات خودروها آنها را به مالخران فروخته و پول به دست آمده را صرف تامین هزینه مصرف مواد مخدر می کنند.

وی گفت: سارقان در خصوص موتورسیکلت سرقتی اظهار داشتند، موتورسیکلت را از سارقان دیگر به ازای پرداخت مبلغی خریده اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی های بیشتر از کوله پشتی همراه متهمان 7 دستگاه ضبط سرقتی کشف شد، تصریح کرد : هر 2 متهم 28 ساله به 100 فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف و دستگیری مالخران و کشف سایر جزئیات پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 604009 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟