اعتراف به 38 فقره سرقت در اصفهان

به گزارش رکنا، سرهنگ "حسین ترکیان" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در حوزه غرب کلانشهر اصفهان موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرارگرفت.

وی افزود: کارآگاهان با پی جویی های علمی و تخصصی خود دریافتند، سارقان 2 نفر هستند که با شیوه و شگرد تخریب در ورودی منازل حیاط دار داخل آنها شده و طلاجات موجود در آن ها را به سرقت می برند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: نهایتاً با رصد هوشمندانه کارآگاهان مخفیگاه این سارقان در شهرستان خمینی شهر شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی با همکاری ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان مربوطه دستگیر و به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: متهمان در مواجهه با مدارک و مستندات کارآگاهان، علاوه بر اعتراف به بزه انتسابی به 38 فقره سرقت منزل در حوزه شهرستان اصفهان اقرار کردند.

سرهنگ ترکیان با اشاره به کشف مقادیری از اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان و استرداد آنها به مال باختگان، گفت: پس از تکمیل پرونده، سارقان برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 603969 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟