دستگیری 2 سارق موتورسیکلت در تعقیب و گریز پلیس تهران

به گزارش رکنا،  سرهنگ "سعدالله گزافی" با اعلام این خبر گفت: ساعت 11:00 شب شانزدهم شهریورماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی هنگام انجام گشت زنی در بزرگراه آزادگان به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت مظنون می شوند که با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص می شود موتورسیکلت دهم اردیبهشت ماه در محدوده بازار تهران سرقت شده است .

وی ادامه داد : راکب موتورسیکلت مسروقه با مشاهده واحد گشت و بلافاصله پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت فرار می نماید و با لایی کشی در بین خودروها باعث رعب و وحشت شهروندان می گردد .

این مقام انتظامی گفت : راکب موتورسیکلت مسروقه بدون توجه به اخطارهای مکرر پلیس با انجام مانوار های مخاطره آمیز اقدام به تغییر مسیر به سمت سه راه شهریار می شود به طوری که شلیک تیرهوایی کارآگاهان هم اثری نداشته و به صورت خلاف جهت به فرار خود ادامه می دهد .

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت : راکب موتورسیکلت به علت سرعت زیاد و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه به زمین خورده و موتورسیکلت را رها و هردو متهم به صورت پیاده فرار می کند که پس از طی مسافتی با هوشیاری و درایت اعضای اکیپ راکب به اسم یوسف و ترک نشین به اسم توحید دستگیر و هردو متهم سیر مراحل قانونی تحویل اداره هفتم پلیس آگاهی می شوند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603787 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟