دستگیری 6 دلال بازار ارز و سکه در کرج

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح مبارزه با اخلالگران بازار سکه و ارز و دستگیری ۶ دلال خبر داد و گفت: بیش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ارز و سکه از متهمان کشف شد.

  عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران که در محوطه ستاد فرماندهی صورت گرفت، گفت: شرایط اخیر نوسانات بازار موجب شد تا سو استفاده گران از هر موقعیتی به نفع خود استفاده کنند و ما سعی داریم توسط قانون با مفاسد و مجرمین اقتصادی مقابله کنیم.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: در پی نوسان‌های اخیر بازار ارز که این موضوع باعث اخلال در نظام اقتصادی و گرانی و سختی معیشت مردم شده، اجرای طرح مبارزه با اخلال گران نظام ارزی در دستورکار پلیس اقتصادی استان البرز قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی چندین روزه ۶ نفر از دلالان و اخلالگران بازار ارز و سکه را در شهرستان کرج شناسایی کردند، ادامه داد: این افراد با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه همه آن ها را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این که در بازرسی از متهمان بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ارز و سکه کشف شد، اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: پلیس برابر قانون با هر نوع سوداگری و اخلال در نظام اقتصادی کشور برخورد می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟