دستگیری عاملان تخریب رستورانی در بازار تهران

به گزارش رکنا، ،در پی درگیری منجر به تخریب یک رستوران معروف در بازار تهران که در اواخر شب پانزدهم شهریور رخ داد، تیم های عملیاتی پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت تحقیق و بررسی در این خصوص را آغاز و برای شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام مجرمانه وارد عمل شدند.

در این گزارش آمده است، مأموران پلیس پس از بررسی های میدانی و پایش اطلاعاتی، هویت متهمان که بیش تر نیز از مشتریان این رستوران بودند و این محل را پاتوقی برای خود قرار داده بودند، شناسایی کردند.

عاملان تخریب رستورانی در بازار تهران نقره داغ شدند

همچنین در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد عاملان تخریب در شب حادثه به علت اختلاف حساب و مشکلات شخصی با چند نفر دیگر که در این رستوران حضور داشتند درگیر شده و این درگیری منجر به تخریب رستوران شده است.

بنا بر این گزارش،پس از اینکه نتیجه تحقیقات صورت گرفته در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت،صبح روز یکشنبه شانزدهم شهریور ماه اکیپی از ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی به مخفیگاه متهمان در حوالی شوش اعزام شدند و موفق شدند دو تن از عاملان اصلی این تخریب را دستگیر کنند.

در پایان این گزارش آمده است، متهمان پس از انجام بازجوئی های اولیه به جرم خود اعتراف کزده و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603291 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟