انهدام باند سرقت خودرو در اصفهان

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: به دلیل افزایش وقوع سرقت خودروهای وانت مزدا در گذشته نزدیک موضوع به صورت ویژه در دستور کار همکاران ما در دایره مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او ادامه داد: در این رابطه تعامل قضایی مناسب و هدایت قضایی موثری انجام پذیرفت و برآورد اطلاعاتی همکاران ما حکایت از ارتکاب ۵ نفر از سارقان سابقه دار حرفه ای در امر سرقت های خودروی وانت مزدا بود که گاها از این خودروها جهت سرقت‌های اماکن نیز استفاده می کردند.

باند سرقت خودرو در اصفهان به دست پلیس متلاش شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: با انجام عملیاتی مشترک در سه نقطه شهرستان مرکز استان محل اختفای این سارقان شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند وطی روزهای گذشته تعداد ۱۶ دستگاه خودروی وانت مزدا مسروقه کشف و به مالکان مسترد شده است.

ترکیان ادامه داد: ارزش اموال مکشوفه بالغ بر بیست و پنج میلیارد ریال است، به شهروندان توصیه می‌کنیم استفاده از وسایل ایمنی و بازدارنده در پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند، استفاده از قفل پدال، قفل فرمان، دزدگیر و پارک خودرو در محل ایمن می‌تواند در کاهش وقوع سرقت موثر باشد انتظار داریم شهروندان به توصیه‌های پلیس به دقت عمل کنند تا آسیب پذیری آن ها در بحث سرقت خودرو کاهش پیدا کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603246 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟