مهار آتش و دود در ساختمان 6 طبقه اداری و تجاری

به گزارش رکنا، ساعت 18:05 دقیقه روز گذشته ساکنان یک ساختمان اداری-تجاری در سعادت آباد با سامانه 125 تماس گرفتند از آتش نشانان کمک خواستند.

با اعلام خبر رخداد این آتش سوزی به ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 58 و 25 و خودروی تنفسی به محل حادثه در خیابان سعادت آباد، خیابان سرو، تقاطع پاکنژاد اعزام شدند.

بهنام ریاضی مدیر منطقه دو عملیات سازمان آتش نشانی تهران با اعلام این که آتش سوزی در قسمت رایزر برق واقع در طبقه اول رخ داده بود، افزود: دود بسیار غلیظی تمامی واحد های اداری و راهروهای این مجتمع 6 طبقه را در بر گرفته بود.

وی با اشاره به این که این حادثه در زمان حضور ساکنان در داخل این برج رخ داده بود افزود:

آتش نشانان به محض رسیدن به دو گروه تقسیم شدندکه گروه اول به سرعت به جستجو و تخلیه ساکنان پرداختند و گروه دیگری از آتش نشانان نیز بلافاصله با استفاده از تجهیزات موجود، اقدام به مهار انتشار دود بیشتر و خاموش کردن آتش سوزی کردند.

ریاضی تصریح کرد: در این حادثه 40 نفر از شهروندان با کمک آتش نشانان به سلامت از داخل ساختمان خارج شدند و نیروهای عملیات نیز با بکارگیری فن های قوی، دود های انتشاریافته در داخل این ساختمان را تخلیه کردند.

گفتنی است: تحقیقات بیشتر در این باره هم اکنون از سوی کارشناسان منطقه دو عملیات سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

مهار آتش و دود در ساختمان 6 طبقه اداری و تجاری

کدخبر: 602964 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟