رییس معدن هجدک به دادستانی احضار شد/دلیل حادثه هنوز مشخص نیست

به گزارش رکنا ، "ابوالفضل فرحبخش" در تشریح علت حادثه تلخ معدن هجدک کرمان اظهار کرد: تاکنون دلایلی از جمله آزاد شدن حفره گازی و همچنین رانش زمین مطرح شده است که هیچ کدام دلیل قطعی نیست و در این رابطه تحقیقات آغاز شده است و صبح امروز دو گروه از بازرسین از تهران و مرکز استان به محل حادثه اعزام می شوند.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه مسئول فنی معدن نیز در بین جانباختگان این حادثه قرار دارد، افزود: پیکر ۴جان باخته این حادثه که ۳ نفر از آنان کارگر معدن بوده اند تحویل خانواده هایشان شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور با بیان اینکه حال عمومی تنها مصدوم حادثه که به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شده است مساعد اعلام شده است افزود: قصد تعطیلی دراز مدت معدن را نداریم اما طبق نظر بازرسین اداره کار تا زمانی که نکات ایمنی معدن به حالت استاندارد برنگردد و امنیت جان معدن کاران تضمین نشود این معدن زغال سنگ تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

وی بیان کرد: از لحظات اولیه وقوع حادثه ریزش در معدن تونل شماره ۲ معدن زغال سنگ هجدک دادستانی در محل حادثه حضور داشته و دستورات قضایی لازم صادر شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 602867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟