آخرین وضعیت رامیان پس از زلزله بامدادی + عکس

به گزارش رکنا، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رامیان گفت: بر اثر زلزله دیشب، خوشبختانه خطر سازه‌ای برای محورهای ارتباطی این شهرستان به‌وجود نیامده و فقط محورهای مناطقی که مستعد رانش و ریزش بودند دچار آسیب هایی شدند.

 حسن حقیقت صبح امروز اظهار کرد: نیروها و عوامل راهداری به محض وقوع زمین لرزه، به دنبال بازکردن مسیرهای مسدود شده برای تردد موقت بودند.

وی با اشاره به اینکه محورهای پاقلعه، الهادی به ویرو، اولنگ، رضی به کشک و همچنین محور مهم و ترانزیتی خوش‌ییلاق آزادشهر بر اثر این زلزله برای ساعاتی مسدود شدند، تصریح کرد: با تلاش بی وقفه راهداران، در حال حاضر این محورها بازگشایی موقت شده و نیروها در حال پاکسازی آنها هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رامیان گفت: محور ارتباطی روستای «قوری چای» از توابع رامیان نیز دارای گسلی بوده که بر اثر این زمین لرزه فعال شده و تخریب‌هایی را به‌وجود آورده که شدید نیست و در حال رایزنی با بنیاد مسکن برای ارائه راهکارهای لازم هستیم.

حقیقت افزود: هنوز بازدیدهای میدانی کامل از محورهای مسدود شده و آسیب‌دیده از زلزله دیشب صورت نگرفته و برآوردهای کارشناسی برای میزان خسارت و آسیب نیز انجام نشده است.

زمین لرزه‌‌ای به بزرگی ۵.۱ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۴ دقیقه و ۲۴ ثانیه بامداد امروز دوشنبه ۱۷ شهریور ماه در عمق ۹ کیلومتری از سطح زمین حوالی شهرستان رامیان در شرق استان گلستان را لرزاند.

این زمین لرزه در گرگان مرکز گلستان به فاصله ۷۵ کیلومتری رامیان و حتی شهرهای غرب استان و ساحلی دریای خزر هم احساس شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 602760 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟