بستری شدن 61 نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های البرز/ فوت 4 البرزی براثر کرونا

به گزارش رکنا، محمد فتحی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طی ۲۴ساعت گذشته تعداد ۶۹۲ نفر به صورت سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۶۱ مورد در بیمارستان‌ها بستری شده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۵ هزارو ۸۴۱ نفر بوده که از این تعداد ۱۵ هزار و ۴۰۲ نفر مورد قطعی مثبت و بستری بوده اند.

فتحی با بیان این که در حال حاضر تعداد ۳۹۵ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد ۱۶۰ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ است.

او با اشاره به این که تعداد ۸۳ بیمار بستری شده جوان و پایین‌تر از سن پنجاه هستند گفت: تعداد بیماران بستری شده‌ی بد حال طی ۲۴ ساعته گذشته به ۱۱۶ نفر رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۹۷۹ نفر رسید.

فتحی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۴هزار و ۴۵۶ نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۷ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 602750 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟