کشف هزار و 313 کیلوگرم مواد مخدر در گلستان

به گزارش رکنا، مدیر امور آب و فاضلاب گرگان از بهره برداری یک حلقه چاه آب شرب در روستای فوجرد این شهر با اعتبار ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: این چاه با دبی آب ۱۰ لیتر بر ثانیه مشکل کمبود آب شرب اهالی این روستا را برطرف می کند.

رییس پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی گلستان از کشف هزار و ۳۱۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع مرفین و تریاک در واحد ایست و بازرسی آزادشهر در شرق استان خبر داد و گفت: از این میزان یک تن و ۹۲ کیلوگرم مرفین و بقیه تریاک بود.

سرهنگ مجید زائری بیان کرد: این باند تهیه، حمل و توزیع مواد مخدر از خراسان جنوبی مورد رصد و ردیابی قرار گرفت و پس از مشخص شدن مقصد آن، هماهنگی لازم انجام و در یک عملیات ضربتی در محورهای شرقی استان محموله متوقف شد.

مراتع روستای وطنای بندرگز در غرب گلستان طعمه حریق شد که با حضور به موقع آتش نشان از سرایت حریق به جنگل های این منطقه جلوگیری گردید.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان از توزیع ۱۱ هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند این استان خبر داد.

کریمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان از تلاش برای برقراری خط پروازی گرگان - اکتائو - باکو تا پایان سال خبر داد و گفت: افزایش پروازها از فرودگاه گرگان می تواند منجر به توسعه و تحول در بخش گردشگری شود و افزایش زیرساخت ها شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 602549 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟