کشف 121 فقره سرقت در فردیس

به گزارش رکنا، سرهنگ بیژن جنتی روز یکشنبه  افزود: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در حوزه مرکزی شهرستان فردیس، طرح خیبر۳ در ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح گسترده ۲۸ دستگاه خودری سرقتی کشف و همچنین۸۱ دستگاه خودروی دیگر به همراه ۵۱ دستگاه موتور سیکلت به دلیل رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی روانه پارکینگ شد.

این فرمانده انتظامی در ادامه با اشاره به کشف۱۲ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده غیر مجاز و دستگیری سه نفر در این رابطه، گفت: در اجرای این طرح مأموران همچنین موفق شدند ۲ کیلو و ۲۲۱ گرم انواع مواد مخدر کشف، ۴۸ خورده فروش مواد مخدر دستگیر و ۳۵ معتاد متجاهر را از سطح شهر جمع آوری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان با اشاره به بازدید پلیس از ۹۵ واحد صنفی و صدور اخطاریه و پلمپ ۵۵ واحد صنفی در اجرای این طرح به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات، خاطر نشان کرد: اجرای طرح های پاکسازی در مناطق مختلف این شهرستان ادامه خواهد داشت و شهروندان می توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در رابطه با خرید و فروش مواد مخدر، اراذل و اوباش، شناسایی سارقان سابقه دار و سایر جرائم از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به مأمورین اطلاع دهند.

شهرستان فردیس با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهرکرج مرکز استان البرز قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 602538 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟