کشف 30کیلوتریاک از قاچاقچی مواد مخدر در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اعلام کرد: ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از طریق اقدامات پلیسی و اطلاعاتی متوجه شدند فردی به هویت «کامبیز» در امر قاچاق و ترانزیت مواد مخدر فعالیت گسترده ای دارد، در نتیجه ماموران شناسایی و دستگیری نامبرده را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با گسترش چتر اطلاعاتی پلیس محرز شد نامبرده قصد دارد مقادیری مواد مخدر را از قاچاقچیان استان های شرقی خریداری و آن را با یک دستگاه خودرو سواری رانا به تهران منتقل کند، به همین دلیل اکیپ‌هایی از ماموران با هماهنگی مرجع قضایی قبل از ورود آنها به تهران در عوارضی تهران –قم مستقر شدند و در محل تمامی آمد و شدها را تحت نظر قرار دادند.

وی ادامه داد: با پایش مستمر پلیس سرانجام خودرو مورد نظر در موقعیت پیش گفته مشاهده و دراقدامی ضربتی و غافلگیرانه متوقف و بلافاصله متهم دستگیر شد و در بازرسی تخصصی از خودرو ماموران موفق شدند 30کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه¬ ای در پشت کیلومتر خودرو جاسازی شده بود کشف کنند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان از انتقال متهم به همراه مواد مکشوفه و خودروی موصوف به مقر پلیس خبر داد و گفت: متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی برای تحقیقات تکمیلی و سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 602528 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟