مواد فروشان جنت آباد به دام افتادند

به گزارش رکنا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از توفیق این پلیس در دستگیری دو تن از توزیع کنندگان و عاملان اصلی فروش مواد مخدر در غرب پایتخت در منطقه جنت آباد تهران خبر داد و اعلام کرد: از این دو تبهکار مقادیر قابل توجهی مواد روانگردان و مواد افیونی کشف شد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: به دنبال اعلام شکایت و گزارش تعدادی از شهروندان محترم تهرانی در محله جنت آباد تهران مبنی بر فعالیت مشکوک مالک یک باب منزل در زمینه فروش و قاچاق مواد مخدر، پرونده ای در این خصوص در پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب تشکیل و بررسی و تحقیق پیرامون جزییات آن در دستور کار ماموران این پایگاه قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب ادامه داد: با پیگیری و تحقیقات میدانی پلیس در محل، صحت و چگونگی عملکرد مظنون پرونده با هویت "منصور" برای پلیس محرز و اقدامات مقدماتی برای اخذ دستور ورود به منزل از طرف مرجع قضایی انجام شد.

این مقام انتظامی افزود: سرانجام پس انجام تمامی جوانب و مقدمات کار اکیپی از ماموران پلیس با رعایت جوانب قانونی و حقوق شهروندی به محل سکونت متهم مراجعه و ضمن دق الباب و حضور متهم به جلوی درب منزل، نسبت به بازداشت و تفهیم اتهام وی اقدام کردند.

وی ادامه داد: با ورود به منزل، سریعا نسبت به جستجو و بازرسی محل اقدام که در این بین بیش از140 گرم کوکائین، شیشه و شیره تریاک کشف و متهم در منزلش دستگیر شد.

حسنوند در ادامه بیان داشت: متهم در بازجوئی های پلیسی به جرم انتسابی اعتراف و اظهار داشت، مواد مخدر را از فردی به هویت "منصور"تهیه و اقدام به فروش آن می کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در ادامه با انجام شگردهای خاص پلیسی متهم اصلی پرونده را به محل قرار کشانده و موفق شدند در اقدامی ضربتی در حالیکه وی برای تحویل 30گرم شیشه به محل قرار مراجعه کرده بود را غافلگیرانه دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات پایانی و باز جویی های تکمیلی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 602527 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟