کشف 252 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس پایتخت و کرمان

به گزارش رکنا،  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از کشف بیش از 252کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیس پایتخت و کرمان خبر داد و افزود: در این عملیات یک قاچاقچی سابقه دار مواد مخدر شناسایی و دستگیرشد.

سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" در تشریح جزییات این خبر به خبرنگار ما گفت:در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران سابقه دار مرگ به نام "ناصر" پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند متهم به تازگی مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشور خریداری و با استفاده از یکدستگاه خودرو پژو قصد انتقال آن از مبدأ زاهدان به بندرعباس و سپس به تهران را دارد تا در فرصتی مناسب اقدام به توزیع گسترده آن نماید.

حسنوند تصریح کرد:به دنبال این موضوع مراتب به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم صادر شد. در ادامه ماموران موضوع را بلافاصله با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کرمان درمیان گذاشتند و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری قاچاقچیان سابقه دار آغاز شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به شهرستان کرمان اعزام شدند و با رصد شبانه روزی فعالیت مجرمانه وی در نهایت شب گذشته در یک عملیات ضربتی و هوشمندانه با رعایت موازین شرعی و قانونی موفق شدند خودرو مذکور را در حوالی شهرستان منوجان متوقف و ضمن دستگیری متهم در بازرسی از خودرو موفق شدند مقدار 252کیلو تریاک که را کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد:متهم پس از دستگیری به مقر پلیس در شهرستان کرمان منتقل و پس از انجام تحقیقات پایانی و باز جویی های تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 602523 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟