شناسایی 8 بیمار جدید مبتلا به کرونا کردستان/ فوت 444 نفر براثر کروناویروس

به گزارش رکنا، دکتر فرزین رضاعی اظهار کرد: 8 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 98 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: در حال حاضر 49 بیمار مبتلا به کرونا در سنندج، 10 بیمار در سقز، 10 بیمار در مریوان، 6 بیمار در قروه، 4 بیمار در بیجار، 12 بیمار در کامیاران، 3 بیمار در دیواندره و 4 بیمار در بانه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: هم اکنون حال 27 بیمار مبتلا به کرونا وخیم و در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

رضاعی از مرگ یک بیمار در 24 ساعت گذشته خبر داد و اظهار کرد: آمار فوت‌شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون 444 نفر بوده است.

وی تصریح کرد: تا این لحظه 157 نفر در سنندج، 84 نفر در سقز، 38 نفر در قروه، 38 نفر در کامیاران، 33 نفر در بانه، 32 نفر در دیواندره، 26 نفر در بیجار، 26 نفر در مریوان و 10 نفر در دهگلان براثر ابتلا به کرونا ویروس جان‌باختند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با تاکید بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون از سوی شهروندان، اظهار کرد:‌ اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی تا قطع زنجیره این ویروس مهلک باید رعایت شود در غیر این صورت با افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان مواجه خواهیم بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 602433 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟