کشف 2 میلیارد و 500 میلیون ریال کالای قاچاق در استان مرکزی

به گزارش رکنا، حسن مفخمی شهرستانی  اظهار کرد: طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا از جمله راهبردهایی است که از ابتدای سال جاری در دستور کار عملیاتی پلیس استان قرار گرفته است و در این عملیات ها با توجه به نانرضایتی های عمومی، طرح برخورد با خودروهای شوتی نیز با جدیت پیگیری می شود.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده، طرحی دو روزه در مبارزه با خودروهای شوتی در سطح محورهای مواصلاتی استان به مرحله اجرا گذاشته شد و تعداد پنج دستگاه خودروی سواری حامل بار قاچاق از استان های جنوبی کشور به مقصد تهران در حال تردد بودند، متوقف شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو انواع کالای قاچاق شامل لوازم خانگی، لوازی یدکی خودرو، اقلام غیرفرهنگی و... به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد و تعداد هشت نفر نیز دستگیر شدند.

مفخمی شهرستانی با بیان تداوم طرح های عملیاتی پلیس استان در مبارزه با قاچاقچیان کالا گفت: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مخلان نظم و امنیت اقتصادی، موضوع را برای بررسی از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 602430 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟