کشف 4 تن توتون و تنباکوی قاچاق در دروازه شمیران

به گزارش رکنا، جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از 4 تن توتون و تنباکو قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در مرکز تهران خبر داد.

سردار "حمید هداوند" در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی توتون و تنباکو در انبار یک واحد صنفی در حوالی دروازه شمیران، بررسی موضوع در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: تیمی از ماموران این پلیس برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شده و در بررسی های اولیه صحت خبر را تایید کرده و هویت مالک انباری نیز شناسایی شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از انباری واحد صنفی اخذ شد، تصریح کرد: روز گذشته تیمی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند مالک انباری را دستگیر کنند.

سردار هداوند تصریح کرد: در بررسی های انجام شده از داخل انباری 4 تن توتوتن و تنباکو فاقد فاکتور و مجوزهای قانونی و گمرکی کشف و متهم در همان تحقیقات اولیه به جرم انتسابی معترف شد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این اقلام را 20 میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: با دستور قضایی انبار موصوف پلمب شد.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 602320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟