دستگیری سارق موبایل قاپ / اعترافات جوان 29 ساله به 20 فقره سرقت در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ "رضا حیدری" در توضیح این خبر بیان کرد: ساعت 6 عصر روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه عوامل تیم عملیات کلانتری 110 شهدا در طول خیابان پیروزی در حال گشت زنی بودند که متوجه می‌شوند یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی سفید رنگ، موبایل یک شهروند خانم را سرقت و از محل متواری می‌شود.

وی بیان داشت: تیم کلانتری 110 شهدا به دلیل این که از ابتدای حادثه، ماجرا را مشاهده کردند سریعا وارد عمل می‌شوند و پس از تعقیب و گریز بیست دقیقه ای در نهایت سارق را در لاین کندرو اتوبان امام علی قسمت جنوب به شمال دستگیر می‌کنند و در بررسی های بیشتر 4 دستگاه گوشی سرقتی از متهم کشف می کنند.

موبایل قاپ تهرانی در دام پلیس

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم به همراه موتورسیکلتش به کلانتری انتقال و ماموران در بررسی های اولیه در کلانتری به دست آوردند که موتورسیکلت متهم سرقتی بوده و دو روز پیش از حوالی شمال تهران به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات مقدماتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیش شش فقره سابقه زندان دارد، ادامه داد: متهم در خصوص سرقت تک نفره خود توضیح داد، در سری ‌های گذشته که همدست داشتم، همدستانم بعد از دستگیری مکانم را لو می‌دادند و این بار تصمیم گرفتم به تنهایی اقدام به سرقت کنم.

رئیس کلانتری 110 شهدا با بیان که اینکه مالکان گوشی های کشف شده شناسایی و برای دریافت گوشی هایشان به کلانتری شهدا دعوت شدند، تصریح کرد: متهم به 20 فقره موبایل قاپی در شهریورماه اعتراف کرد.

به گفته سرهنگ حمیدی متهم 29 ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 602043 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟