کرونا جان 8 کرمانشاهی دیگر را گرفت

به گزارش رکنا، مهدی محمدی امروز  اظهار داشت:در شبانه روز گذشته ۲۵ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۳۶۹۲ نفر رسید.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۸۸ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان هشت نفر است که از این تعداد چهار مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

وی تصریح کرد:در شبانه روز گذشته در شهرستانهای اسلام آباد غرب ، کنگاور ، پاوه و دالاهو نیز هر کدام یک نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

محمدی بیان کرد: با احتساب موارد فوت در شبانه روز گذشته مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۵۳۸ نفر رسید.

وی گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۱۰۵۹ نفر بستری و ۱۰۳۴۱ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

وی ادامه داد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۴۲ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 601956 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟