انهدام باند مخوف توزیع مواد مخدر در عملیات پلیس گلستان

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدسعید فاضل دادگر در گرگان اظهار کرد: پس از ماه‌ها فعالیت اطلاعاتی و تحقیقاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان گلستان، یک باند حمل و توزیع مواد مخدر که در سطح کشور اقدام به فروش مواد مخدر می‌کردند شناسایی شدند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و اهمیت اجرای عملیات به موقع و موثر، ماموران در رصدهای اطلاعاتی متوجه روز گذشته شدند قرار است اعضای این باند مواد مخدر به اندازه قابل توجه را به سمت استان کرمان منتقل کنند.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: با مراقبت‌های اطلاعاتی نسبت به تحرکات اعضای این باند، موضوع به پلیس کرمان گزارش شد و با هماهنگی مرجع قضایی و پلیس کرمان خودروی سواری حامل مواد مخدر در یکی از محورهای شهر کرمان متوقف و سه نفر از سرنشینان که حمل و توزیع مواد مخدر می‌کردند دستگیر شدند.

کشف 606 کیلوگرم مواد مخدد در گلستان

دادگر بیان کرد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودروی سواری 404 کیلو و 424 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و 206 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را کشف کنند.

وی تاکید کرد: رصد اطلاعاتی دقیق پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان، همکاری خوب مرجع قضایی و پلیس استان کرمان باعث اجرای این عملیات موفق شد.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: به این نکته باید توجه کرد که اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ به صورت 24 ساعته ادامه دارد و لحظه‌ای همکارانم در پلیس مبارزه با مواد مخدر و سایر پلیس‌های تخصصی در شناسایی و دستگیری مجرمان درنگ نمی‌کنند.

دادگر گفت: یکی از اقدامات موثر پلیس در سطح کشور همپوشانی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی است و برای ما کشف جرم، دستگیری مجرم و حرکت به سمت جامعه‌ای ایمن و سالم اهمیت بالایی دارد و در این راستا با تمام توان تلاش‌ خواهیم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 601708 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟