یک نوجوان آمریکایی با شلیک گلوله پلیس واشنگتن کشته شد

به گزارش رکنا،  یک افسر پلیس آمریکا شب گذشته (چهارشنبه) به وقت محلی، یک جوان ۱۷ ساله غیرمسلح را در جنوب شرقی «واشنگتن دی سی» به ضرب گلوله از پای درآورد.

پایگاه اطلاع‌رسانی «هیل» در این خصوص گزارش کرد، نیروهای پلیس پایتخت آمریکا شب گذشته گزارشی را در خصوص وجود سلاح‌هایی در یک وسیله نقلیه دریافت کردند و یک از افسران پلیس آمریکایی می‌گوید که زمانیکه به وسیله نقلیه مورد نظر نزدیک شدند، سرنشینان آن پابه فرار گذاشتند.

علی‌رغم آنکه پلیس جزئیاتی درباره این حادثه منتشر نکرده است اما یکی از افرادی که در نشستی درباره این حادثه حضور داشت، گفته است که قربانی این حادثه یک نوجوان ۱۷ ساله غیرمسلح بوده است.

بنا بر گزارش شبکه «ان بی سی ۴ واشنگتن»، مادر قربانی این حادثه گفته است که پسرش کم سن و سال بوده است و در نزدیکی محل خانه‌اشان مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌ است.

یکی از افسران پلیس در نشست خبری درباره این حادثه مرگبار، هیچ توضیحی درباره علت تیراندازی به این جوان هفده ساله آمریکایی ارائه نکرد.

طبق این گزارش، حادثه فوق در حدود ساعت ۱۶:۰۰ روز گذشته به وقت محلی در جنوب شرقی واشنگتن دی سی به وقوع پیوست.

در ماههای اخیر، خشونت پلیس آمریکا و رفتارهای تبعیض‌آمیز آنها با سیاهپوستان و اقلیت‌ها به شدت در معرض توجه قرار گرفته است و در پی قتل اوایل خرداد «جورج فلوید» شهروند ۴۶ ساله سیاهپوست آمریکایی در شهر «مینیاپولیس» ایالت مینه‌سوتا آمریکا به دست افسر پلیس سفیدپوست، اعتراضات گسترده‌ای از این شهر آغاز شد و به دیگر شهرهای آمریکا و کشورهای دیگر گسترش یافت و تاکنون نیز ادامه داشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 601532 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟