کشف 30 هزار بطری آب معدنی غیرقابل مصرف در شهرری

به گزارش رکنا، لطف الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری اظهار کرد: صبح امروز محل اختفای ۳۰هزار بطری آب آشامیدنی تاریخ گذشته که در بطری‌های آب معدنی پر شده بود، با حضور نمایندگان اداره بهداشت شهرستان ری، کلانتری باقرشهر، تیم بازرسی اتاق اصناف، مقام قضایی بخش کهریزک و نمایندگان بخشداری کهریزک کشف و بررسی شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع به دلیل امتناع مالک انبار از بازرسی با دستور قضایی درب انبار باز و ۳۰هزار بطری آب آشامیدنی فاسد از این محل کشف و ضبط شد و پس از پلمب انبار، پرونده به دادگاه بخش کهریزک ارجاع شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری با اشاره به کشف مقدار قابل توجهی موادغذایی فاسد در دو واحد صنفی عمده فروشی تصریح کرد: واحد‌های متخلف اخیراً نسبت به فروش مواد غذایی فاسد شامل روغن، رب، آب معدنی، چای، پنیر، شیر، مواد شوینده، افزودنی‌ها و انواع نوشیدنی به هیئات شهرستان اقدام کردند که با هوشیاری بازرسان شناسایی شده و پرونده تخلفات به مراجع قضایی ارجاع می‌شود.

ستاره در پایان خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از سوءاستفاده برخی از افراد سودجو، از شهروندان تقاضا می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه موارد این چنینی موضوع را به مبادی ذی‌ربط گزارش دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 601348 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟