90 کیلوگرم تریاک در جاده یاسوج به شیراز کشف شد

به گزارش رکنا، سرهنگ کیقباد مصطفایی روز چهارشنبه  اظهار داشت: این میزان ماده مخدر در عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد و استان چهارمحال و بختیاری از یک دستگاه خودروی سمند کشف شده است.

وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر از جاده های ارتباطی استان، بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تحقیقات خود را برای شناسایی و توقیف خودروی حامل مواد مخدر آغاز کرد.

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از هماهنگی با مرجع قضائی با تعامل مأموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ و مأموران پلیس مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری در جاده ارتباطی شیراز به یاسوج ایست و بازرسی دایر کردند.

سرهنگ مصطفایی ابراز داشت: مأموران حین انجام ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری در جاده یاسوج به شیراز به محض مشاهده خودروی سمند مشکوک به حمل مواد مخدر دستور توقیف دادند.

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: راننده با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها خودرو نیز متوقف شد.

وی عنوان کرد: مأموران در بازرسی از خودروی سمند۹۰ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط کردند.

سرهنگ مصطفایی گفت: راننده به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

سال ۹۸ حدود ۶ تن انواع مواد مخدر در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شد.

افزون بر ۱۲ هزار نفر معتاد در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده اند و آمار ها نشان می دهند که کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ ضریب گرایش به مواد مخدر و یا شیوع آن در کشور از استان‌های پاک کشور است.

کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر به یکی از محورهای حمل و توزیع مواد مخدر از جنوب و شرق به مناطق مرکزی و غرب کشور تبدیل شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 601253 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟