نجات گمشدگان ارتفاعات کوه سیاه با امداد هوایی

به گزارش رکنا، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: دو نفر که دیروز در در ارتفاعات کوه سیاه در منطقه چاه ملک از توابع شهرستان خور و بیابانک مفقود شده بودند با امداد هوایی نجات یافتند.

او با اشاره به اینکه یکی از آنان به‌دلیل شکستگی پا قادر به حرکت نبود افزود: گروه‌های امدادی افراد حادثه دیده را با کمک امداد هوایی به نقطه امن منتقل کردند که این نوع امدادرسانی بوسیله یک فروند بالگرد هلال احمر و یک فروند بالگرد با مشارکت هوانیروز ارتش انجام شد.

عملیات نجات در ارتفاعات کوه سیاه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اهمیت امداد هوایی در حوادث و سوانح طبیعی و غیر طبیعی تصریح کرد: دیروز هم ۲ مصدوم تصادف در جاده میمه به اصفهان بوسیله بالگرد به بیمارستان الزهرا اصفهان منتقل شدند و از ابتدای امسال تابحال ۳۰ ماموریت امدادی هوایی در استان انجام شده است.

شیشه فروش ادامه داد: با تاکید بر خطر شنا در رودخانه، کانال و استخر‌های نگهداری آب کشاورزی گفت: از ابتدای سال تا به امروز ۶۵ مورد غرق شدگی در استان گزارش شده است.آب در بسیاری از نواحی زاینده رود بصورت مواج در حرکت است و به سبب آنکه کانال‌های آب و استخر‌های آب کشاورزی به شکل ذوزنقه و لغزنده ایجاد می‌شود؛ شنا در این نقاط خطرناک خواهد بود و جان شناگران را تهدید می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 601199 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟