دستگیری سارقان سابقه دار در سنندج

به گزارش رکنا، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سنندج شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان احتمالی در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و با انجام کار اطلاعاتی گسترده و تلاش چندین روزه، باند سه نفره سارقین شناسایی شدند.

او افزود: پلیس با جمع آوری اطلاعات و مستندات لازم با هماهنگی مراجع قضایی در یک عملیات مشترک سه سارق را در مخفیگاه‌شان در سنندج دستگیر کردند که آن‌ها در تحقیقات اولیه به پنج فقره سرقت منزل اعتراف و با راهنمایی آن‌ها یک مالخر نیز دستگیر شد که در این رابطه اموال مسروقه از منزل او حین بازرسی کشف شد.

سردار آزادی یادآور شد: با راهنمایی سارقان دستگیر شده و با حضور شکات محل‌های سرقت بازسازی شد سپس پرونده آنان تکمیل و به دادسرا ارسال و با قرار صادره روانه زندان شدند.

کشف 25 فقره سرقت در سنندج

فرمانده انتظامی کردستان افزود: همچنین در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در سنندج، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان احتمالی در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار آزادی تاکید کرد: با انجام کار اطلاعاتی گسترده و تلاش چندین روزه کارآگاهان پلیس آگاهی استان باند سه نفره سارقان سیم برق شناسایی شد.

اوگفت: پلیس با جمع آوری اطلاعات و مستندات لازم با هماهنگی مراجع قضایی در یک عملیات مشترک سه نفر سارق را در شهر سنندج دستگیر کرد که در تحقیقات به ۲۵ فقره سرقت تجهیزات سیم و کابل برق اعتراف و در این رابطه اموال مسروقه نیز از آن‌ها کشف شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 601150 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟